Dead or Alive

Bloggen känns rätt död just nu, jag är dock vid liv. Det har varit och är så mycket annat som pågår i mitt liv just nu så jag har valt att prioritera bort den. Den ska väl så småningom sparkas igång igen efter en rejäl upp piffning och städning alternativt att jag startar upp en ny blogg, vi får se.
De två senaste veckorna har varit så sprängfyllda med olika aktiviteter att det känns som om en hel livstid har passerat. Jag har bara sovit någon timme per natt men behöver egentligen ca 8h sömn för att fuktionera ordentligt. Så jag har ständig sömnbrist. Livet leker än så länge och jag trivs som bäst när jag har massvis med saker att göra, speciellt när de är roliga. Men för eller senare lär jag väl kraschlanda eller springa in i en vägg, jag får helt enkelt försöka njuta allt vad som går fram till dess. 

En bild på solnedgången från sovrumsfönster i Hebbersfors, tagen för någon vecka sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †