Update from the Road

Eller snarare från järnvägsspåren, men hursomhaver.

Den finns ett uttryck som jag har burit med mig sedan barnsben som jag använder otroligt ofta eftersom det passar så bra och stämmer verkligen in oavsett var du befinner dig i livet eller vad du gör.

 
"Ropa inte 'Hej' förrän du är över bäcken!"

Man ska alltså inte ta ut något i förskott eftersom man aldrig vet hur saker och ting ska sluta. Gäller vare sig man syftar på något positivt eller negativt (i min mening iallafall). 

Så därför vill jag inte säga att jag snart är hemma, men jag befinner mig på tåget mot Umeå iallafall så får vi se hur det går sedan. 

 
Jag vill även passa på att önska er alla en riktigt god dag och trevlig helg! 

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †