At last!

Jag är äntligen hemma i mitt älskade Norrland igen! Jag anlände 21.30 igår kväll och blev hämtad av min älskade bror Robert som dessutom köpt mat åt mig eftersom jag inte ätit något på hela resan och inte direkt så mycket dessförinnan heller. Fy vad gott det var! Jag hade suttit och drömt om en god sallad hela vägen upp och vet ni vad, han hade köpt en sallad! Dagens(gårdagens) lycka var gjord.
(Gammal bild, han har betydligt kortare hår nu)
 
 
Jag börjar så smått komma tillbaka till mänskligheten, har faktiskt ätit frukost idag och kommer förhoppningsvis äta fler måltider också men ligger rätt mycket efter vad gäller sömn men inte lika mycket efter som bror min. Jag sov åtminstone någon timma i natt han har inte sovit en minut, men jag har äntligen fått han att lägga sig att vila en liten stund så förhoppningsvis får han åtmonstone 30-45min sömn. Bättre än inget.
Nej, nu ska jag återgå till mitt. Ha en bra dag!
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †