I Fredags..

.. Hade jag lunchbesök av systeryster. Det kändes som evigheter sedan vi sågs senast. Så det var trevligt. Jag bjöd även på lite raw food.
Bandspagetti av squash, pasta sås på tomater, kryddor och olja, sedan skar jag lite morotsstavar och hackade lök till.
Otroligt gott!
Sedan till middag blev det detta:

Det är paprika fylld med mandelfärs. Till har jag skivade tomater, hackad lök, broccoli och en blandning av soltorkadetomater och svarta oliver, vilket var vidrigt. Olivblandningen alltså. Färsk otillagad broccoli är inte riktigt min grej heller. Annars så var det gott. :)
 Såhär såg det ut när jag skulle göra iordning mandelfärsen.

Jag kan nu konstatera att jag överlever att äta både mandel och hasselnötter men jag ska väl helst hålla mig ifrån hasselnötterna de är besvärliga. Nu har jag bara kiwi kvar att testa. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †