Walking Dead

Är vad jag känner mig som..
Det är nu färdig fotat. Jag är så trött att jag håller på att kollapsa. Hoppas bara att det blev nå bra bilder också. Vore tråkigt om man har slitit så hårt utan att få resultat. Det känns som jag har dränerat all inspiration och kreativitet som finns i mig. 
Resultatet kommer nog på söndag eller måndag. Tänkte åka ut till Fristad på söndag efter jobbet så vi kan redigera bilderna ihop. Syrran sa att hon kunde göra det själv, men jag vill gärna vara med och tycka till. Hon är grymt duktig på att redigera bilder men jag är rätt bestämd av mig och vet oftast precis hur jag vill att det ska se ut. Hon tyckte då att hon iallafall kunde rensa bort de dåliga bilderna, de som blivit suddiga eller fokus på fel ställe osv. Men jag vill se de misslyckade bilderna också, man lär sig ju något av det med. 
Ska jag göra något så ska det vara "all the way", inget halvdant eller bara vissa delar, utan allt. Så jag hoppas att syrra orkar vänta till på söndag med att rensa och redigera bilderna.
Såhär såg det ut på vägen dit i förmiddags.

Och så här mycket energi hade jag när vi var klara för dagen.

Viss skillnad skulle jag vilja påstå.

Har även förberett inför Johannes ankomst på söndag genom att bädda sängen/luftmadrassen han skall sova på. Kände det var lika bra att göra idag eftersom jag inte vet om jag kommer att ha tid till det på söndag.
Ser rätt mysigt ut måste jag säga.


Nu blir det nog lite middag innan det är dags att sova. Börjar jobba hyffsat tidigt imorrn.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †