The Dynamic Duo

Har fotat klart för idag, men vi hann tyvärr inte allt eftersom batteriet på kameran tog slut. Så imorgon blir det att fortsätta på samma ställe som vi slutade på idag. Vi hade dessutom lite tidspress under fotningen så jag vet inte hur bra bilderna blev. Jag lär ju märka det senare när bilderna förs över till datorn. 
Jag har saknat fotandet sjukt mycket. Jag påstår inte att jag är bra på det, men det är kul och jag har saknat det.
Några flummbilder som jag tog med mobilen i farten på vägen tillbaka till bilen.



Aliah fick också vara med.

Ikväll blir det en sväng förbi stallet för att raka Jonas, ut och springa en runda och självklart förbereda inför morgondagens fotning.
Kommer att sova över i Fristad för att vi ska hinna fota mer. 
Jag har inte saknat den soffan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †