Sommar 2013, del 5

Det finns inget som betyder mer för mig än mina nära och kära och allra närmast hjärtat finns mina syskonbarn. De är mina små änglar, busfrön, sann lycka är vad man känner när man får vara med dem! Jag har fyra syskonbarn. Min äldsta bror Robert har två barn, Simon och Leona, som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag skulle vilja men det har blivit lite mer nu än tidigare i alla fall. Niklas, min näst äldsta bror har även han två barn, Malte och Matheo som jag har haft turen att få umgås otroligt mycket med eftersom vi har bott mycket närmare varandra än vad jag och Robert gjort. Denna sommar när jag var hem så fick jag äran att rå om pojkarna, M1 och M2 som de kallas i ett helt underbart dygn! Lyckan var total!
 
Ligger i hängmattan och myser i solen.
 
Sedan blev det visst lite posering och olika miner framför kameran.
 
 
 
(Bilden här nedanför är ju helt underbar!)
 
Bus i hängmattan. Malte försöker hålla balansen.
 
Matheo ger sig ut på nya höjder i rönnbärsträdet.
 
Blåsa såpbubblor är ett måste under sommaren.
 
"Oj, vad stor den blev!" säger Malte.
 
Pyssel kan man aldrig få för mycket av.
 
Gårdens egna jordgubbar plockade vi in och åt till kvällsfika.
 
"Mums!" tycker Malte.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †