Häst-Höst = Pest-Tröst

Idag har jag fått min andra ridlektion från syrran. Efteråt hade vi helt olika åsikter om hur det hade gått. Syrran tyckte att det gick jätte bra och att jag hade hunnit utvecklas jätte mycket sedan sist. Jag tyckte att det gick mer eller mindre åt h-vete! Därav dagens rubrik.
Men jag brukar ju alltid ha höga krav på mig själv så det är väl inte så konstigt att man blir missnöjd, sedan så har jag även ännu högre krav då det är något som jag har hållt på med förrut. Jag vet att jag har varit mycket bättre förut när jag höll på med det som mest, jag vet att jag kan betydligt bättre och därför kommer jag inte bli nöjd förrän jag har kommit över den nivån som jag låg på förut. Jag vet det är dumt och det är helt naturligt att man blir sämre om man har ett långt uppehåll och inte underhåller sina färdigheter. Men det spelar ingen roll hur långt uppehåll jag har haft eller vad det är jag har haft uppehåll ifrån, jag vill vara minst lika bra som när jag var på toppen. Idiotiskt, jag vet, men sådan är jag.
Men för att hoppa till något helt annat och något mycket trevligare så kan jag berätta att jag och syrran har nu varit och kollat ut lite platser där vi ska ha våran höst-photoshoot. Kommer att fotas så det bara ryker om det! För att hinna med alla platser vi sett ut kommer vi att fota både imorgon och på fredag. Det blir däremot bara på eftermiddagen imorgon eftersom vi båda är upptagna på förmiddagen. Men på fredag blir det från gryning till skymning. Gött!
Vi kommer nog att ha hur kul som helst och hunden kommer att vara överlycklig av att få vara ute i skogen så många timmar. Det är bara att hålla tummarna på att det blir bra resultat också.
Här kommer ett gäng bilder på några av platserna som vi kikat på idag. Bilderna är tagna med mobilen i all hast, därav inte så superbra bilder. But you get the point.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †