Excited (even if it doesn't look like it)

The day have been spent in bed with series and feeling sorry for myself for being sick and lacking any sort of energy. I will kick myself out of bed now to go get a package I've been waiting for for several weeks. I really hope it was worth the wait, I've been dreaming of getting this object for a very long time and it would be sad if it didn't meet my expectations. I guess I have to go get it to find out and I will not tell you what it is just yet. It's more fun and exiting that way, for me at least.



 
Jag gillar att skriva på engelska, jag tänker oftast på engelska och jag älskar språket. Men för en del av er läsare så blir det enklare om jag skriver på svenska och det är just därför mina inlägg oftast är på svenska. Men nu och då kommer det att komma lite inlägg på engelska. Ibland kommer det att finnas en översättning och ibland inte. Finns det inte en översättning och ni väldigt gärna vill veta vad det står så säg det i en kommentar så kan jag översätt åt er eller så finns ju även den fina uppfinningen google translate. Det är inte alltid så korrekta översättningar men man förstår vad det handlar om iallafall. Varför inte testa hur bra det fungerar? Tryck på länken, kopiera och klistra in dagens text och översätt.
Ni får gärna lämna en kommentar om hur bra/dåligt ni tycker att det fungerade.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †