Rosa faran susar förbi!

Slutade jobbet vid 8.15 i morse och var hemma vid 9.30. Det var tänkt att jag skulle och sis skulle åka till stallet kl 10 men syrran bestämde att det var bättre att åka vid 11. Lika bra var väl det. Hann med både frukost, disk och lite stök i lägenheten. 
Har ju som sagt börjat rida lektion för syrran för att få bukt med mina hästproblem. Det går väl sakta men säkert framåt, känns inte alltid så men antar och hoppas att det blir ngn förbättring från gång till gång. Har travat tre gånger nu sedan "incidenten" och jag har överlevt och suttit kvar, dock aningens stel.
Rolig bild på Jonte från i förrgår.

Har även inhandlat lite mat idag ifall det var någon som ville veta.
Jag roar mig just nu med att lägga över en massa filmer mm till min nya vackra externa hårddisk på 3 TB, vilket är samma sak som 3 000 GB. Det går inte fort men det går framåt!


Jag stör mig på mitt avlopp i duschen som aldrig vill fungera! I början kunde det hända någon gång ibland att det blev tätt och inte ville rinna undan men det blev bra igen direkt när man använt kaustiksoda (eller vad det nu heter) men nu funkar inte ens de. Hur ska jag lösa problemet?  Kom gärna med tips!

Nu ska jag återgå till hårddisken sedan blir det nog att mata dig igenom den sista boken i '50 shades of grey' trilogin. Det börjat bli riktigt segt men har jag börjat så måste jag avsluta det hela också. 
Btw jag är ledig till på söndag, tralala!
Ha en trevlig vecka, det planerar iallafall jag att ha.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †