Rainbows and Unicorns

Har nu överlevt arbetspasset. Gick riktigt bra. Det inre kaoset har lugnat ned sig. Det yttre kaoset är bra nu med. Med yttre syftar jag på den "cat fight with claws and bare teeth" som jag hade med syrran för någon dag sedan. Inte bokstavligen dock, vi tog ut det i skriftlig form så där diskret och fint på Facebook. Not one of my finest moments I admit. Men jag skulle gissa att det var resultatet av extrem sömnbrist och okontrollerbara känslor som var all over the place. Åtminstone från min sida men säkert från hennes också. 
På tal om min kära syster så ska jag hänga med henne till stallet idag när jag kommit tillbaka från jobbet. Var en vecka sedan sist så det är verkligen på tiden. 

Det är f.ö underbart väder ute!
Ha en trevlig dag gott folk, Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †