I'm getting there

Livet är nu sakta men säkert på väg tillbaka till sin normala rytm efter det tvära stoppet förra veckan. När man slutade andas och inte visste vad man skulle ta sig till eller om det fanns något man kunde göra. Allt stod still samtidigt som som både hjärnan och känslorna fick på högvarv. Men nu kommer förhoppningsvis allt att bli bra. Jag hoppas det iallafall.
Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet för första gången sedan incidenten. Insidan är fortfarande inte tillbaka i sin normala fart utan har en högre frekvens och är på helspänn. Jag hoppas att allt lägger sig tillrätta när jag kommer på jobbet så jag kan koncentrera mig på mina uppgifter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †