Norrlänsk Mark

Ligger i min säng på tåget och njuter av solen och utsikten. Befinner mig äntligen i Norrland, Västerbotten, ume. Ca två timmar kvar innan jag är hemma. Det ska bli riktigt skönt att få komma ut på landet och både slava och slappa.  Ska äntligen få träffa mina små Änglar och vad jag har saknat dem! Har med mig en liten present till dem som jag hoppas att de kommer att gilla. Jag kan avslöja att det har något med bilar att göra, men säger inget mer. Har inte sovit alltför mycket i natt eftersom det var en dam i kupén som sur sket så uta hele! Blev bättre när hon klev av :p Men tre timmar är överkomligt, det är nog det sämsta jag har sovit på ett tåg, någonsin. Men har iof aldrig behövt sova i en gaskammare tidigare. Ska ta och käka lite frukost innan klockan blir för mycket, egengjord fillimpa, yummi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †