La Familia

Nu är det ett bra tag sedan jag bloggade. Har varken haft ork eller tid. Jag har helt enkelt prioriterat annat. Delar av familjen är på besök också, de kom i lördags och åker imorgon. Tiden har gått så fort och det känns som att vi inte hunnit hitta på något överhuvudtaget. Det känns så konstigt att jag ska säga hejdå imorgon när jag knappt har hunnit säga hej..
Men, men det är inte så långt kvar tills jag får åka upp och träffa dem igen. Ska bli skönt att få komma hem till kända marker bland kända människor. Det ska även bli lite skönt att få tillbaka stegen till min säng så att jag själv kan bestämma när jag ska gå och lägga mig eller kliva upp.
Det har varit otroligt roligt att ha dem här och fått pyssla om dem lite, men det ska ändå bli rätt skönt att bara pyssla om sig själv ett tag framöver.
Det har inte gått så bra med träningen heller. Jag skadade ryggen i onsdags och kunde i princip inte röra mig, fick en tid hos kiropraktorn här i Fristad i fredags och det har känts bra sen dess. Var även dit i måndags och ska dit imorgon. Har tydligen kvar en del fel som jag inte känner. Jag har haft dålig rygg och höfter sedan högstadiet så jag antar att man slutar känna vissa fel efter ett tag.
Var ut på en jogging runda med sis, lillebror och sniffen i förrgår och det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Hade mjälthugg hela vägen och det gick jätte segt framåt, trodde jag iaf. Det visade sig att jag sprang lika fort som sist, vilket jag inte hade väntat mig när jag inte sprungit på 1,5 vecka och jag hade som sagt mjälthugg hela vägen.
Alltid lika trevligt när man lyckas överraska sig själv med något positivt.
Nu ska jag återgå till min familj och vila så jag blir av med denna nedrans huvudvärk.
Hoppas att ni får en bra dag och njuter ordentligt av detta underbara väder!
Mors! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †