Huvudstaden imorrn

Har nu packat och skrivit ut biljetten inför imorrn. Jag är sjukt taggad!
Det känns som en evighet sedan jag såg min EvveLuna sist, så det känns otroligt roligt att få träffa henne igen och dessutom i Sthlm. Det är inte helt fel. Har bara lite småfix kvar sedan ska jag ta och lägga mig så jag orkar kliva upp imorrn.
Jag har f.ö skaffat ett abonnemang till mobilen idag, det blev "Telia mobil total, liten". Band upp mig på två år och fick Spotify Premium gratis i ett år. Det känns inte helt fel.
Jag är bra på att tänka på vad jag vill, borde och ska göra, men seg när det väl gäller att göra de grejerna. Har tänkt hur länge som helst att jag ska skaffa ett abonnemang eftersom pengarna försvinner direkt när man har kontantkort. Hade jag bara gjort det direkt så hade jag hunnit skaffa "max 25" innan de slutade sälja den och det hade jag tjänat på. Men är huvudet dumt får plånboken lida.
Nä om man skulle ta och sy klart de där tightsen som jag ska ha med mig imorrn.
Btw det har varit världens sommarhetta här de senaste dagarna, verkligen shorts & t-shirt väder, underbart! Hoppas det blir lika bra i Sthlm, fast samtidigt så spelar inte vädret så stor roll när man kommer att ha underbart sällskap!
Ha det bäst och hör av er ifall ni befinner er i Sthlm under helgen och vill ses.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †