Tillbaka till Bloggen

Jag hade nu tänkt försöka att komma tillbaka till bloggen och blogga lite mer än vad jag har gjort de senaste månaderna. Vi märker väl hur det går :p
Jag är just nu på väg till min bror Johannes och hans fästmö Emilia i Linköping. Det ska bli så kul att fara dit och träffa dem igen. Har inte varit hem till dem på säkert ett år. Men nu är det inte så länge kvar, har spenderat en timma på bussen och har två kvar. Tur att jag är van och trivs på resande fot.
Det kommer att bli en helig helg!

Btw igår var en historisk dag för mig, men jag tänker inte säga varför. Det har att göra med en hemlighet som ska förbli en hemlis i några månader till.

Kommentarer
Postat av: mormor

Välkommen tillbaka. Jag har saknat din blogg. Kram

2013-04-12 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †