Inte som planerat

Det har inte gått som planerat i veckan. Fick hoppa in och jobba igår natt så jag gick av passet i morse så det blev ingen träning igår. Sedan var jag bara ledig några timmar så jag hann hem, äta frukost, diska, duscha, sedan tillbaka till jobbet för att jobba några timmar. Kom inte hem förrän vid åtta, fixade middag, surrade i telefon med Johanna. Ett långt och otroligt välbehövligt samtal. Det är så skönt att bara få prata ut om allt mellan himmel och jord ibland, med någon som verkligen lyssnar och förstår. Så tack Johanna för att du finns och att du är min vän!

Så det blev ingen träning idag heller.
Jag har alltså missat två dagars träning.. Aj, aj, aj... Det blir mycket och jobbigt att ta igen. Men det går nog, inget är ju omöjligt. Så imorgon, då blir det att bege sig ut igen och förbränna fett. Kanske tar två rundor, får se. Eller kanske en långpromenad på dagen och springa på kvällen. Skitsamma, ni lär ju märka hur det blev sen. :P
Gav f.ö ett förslag till min far idag, men jag ska inte säga vad det var för idé förrän jag vet vad han säger. Så när han har funderat klart så får ni veta.
Nu ska jag sova så jag orkar morgondagen.
God Natt Gott Folk! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †