Vad skulle man göra utan vänner?

Har inte orkat uppdatera Måndag och Tisdag eftersom jag varit ganska slut efter jobbet och prioriterat annat.
Idag har jag sökt två jobb, ett som personlig assistent i Borås och det andra som kassapersonal på ICA här i Ske-å. Jag hoppas mer på det förstnämnda.
Ska försöka ta mig tillbaka till stan ikväll eller imorrn på fm eftersom jag ska till Niklas och Ragnhild imorrn em och hänga med dem och pojkarna. Så vet ni av någon som ska till stan ikväll eller imorgon på morgon och kör förbi dessa trakter, hör gärna av er till mig!
Btw
Alltså hur gullig är inte Åsa Netterbrant! Om jag får assistent jobbet så kommer det till stor del vara pga henne. Hon har pratat gott om mig till både föräldrarna och brukaren (kanske arbetsgivarna också? det vet iaf inget om), vilket har lett till att de har lagt in ett önskemål om att jag ska få jobbet. Sedan så har hon kollat upp var jobb annonsen fanns och skickat den till mig hon dessutom ringt och piskat på mig lite. Vilket är toppenbra för jag kan vara seg som en mask ibland. Så en jätte eloge till Åsa för att hon är så gullig och omtänksam! Puss på dig!
Kommentarer
Postat av: Åsa

:D :D :D
Jag tror ju på dig! :D
Make me proud!

Svar: Will do!
sophiedarling.blogg.se

2012-09-12 @ 18:41:47
URL: http://www.zephyra.rocknytt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †