This is me

Jag är en person som har otroligt blandad smak och stil i allt möjligt, bla musik, kläder och filmer/serier. Jag älskar kostymdraman och hela den stilen som fanns i 1800-talets England både kläder men framför allt hemmen. Detaljrikedomen och snickarglädej, det glamorösa. Gamla svartvita filmer är bland de bästa man kan se på, anime och manga serier är underbara! Musik lyssnar jag på allt förrutom dansband och raggarlåtar. Jag kan tex sitta och lyssna på klassisk musik ena minuten och i andra på metal, eller 50-tals musik vs hip hop. Jag älskar flanellskjortor, pappa får aldrig ha dem i fred. Jag kan ha alla möjliga olika kläder som inte matchar, men jag trivs och gillar dem så då har jag dem ändå. Typ bagbyxor, hippie pannband och en rockig tröja, samtidigt. Det låter varken klokt eller snyggt, men jag skiter i vad som är mode och vad som matchas bäst med vad. Jag har på mig vad jag vill, lyssnar på den musik jag vill, ser vad jag vill och umgås med vem jag vill. Det finns inget du kan göra åt saken, jag kommer alltid att göra det jag känner för och det är så alla andra borde göra också. Varför ha en specifik stil när man kan ha alla?
I'm weird and I Love it!

































Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad kul att du lägger in gamla bilder:) har du inga andra som ligger och skräpar som du kan visa för världen?;)

Svar: Jodå, har ett helt lager ;)
sophiedarling.blogg.se

2012-09-09 @ 20:49:34
URL: http://annastrandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †