Strålande

Idag kommer bli en bra dag, solen skiner, ska ha middagsbjudning, den inglasade altanen har en fräsch doft av gårdens äpplen och jag har Jesus vid min sida.
Vaknade vid 6.45 imorse av att jag frös och sedan började min mor skriva meddelanden till mig så jag kunde inte somna om. Men det gör absolut ingenting eftersom jag har mycket att göra idag. Jag måste få ihop den där Ikea byrån som ska stå på toan nere, måste städa källaren, plocka in äpplen, påbörja maten och duscha innan mina gäster kommer. Dom kommer inte förrän kl 18.00 ikväll, men det ska se flawless ut i huset, varmrätten tar tre timmar att göra och det är en tre-rätters middag så jag kommer nog behöva all tid jag får. Jag kom dessutom på i natt när jag försökte sova att jag måste till affären och handla in lite grejer som jag har glömt. Alltid är det någonting ;)
Nä om man skulle ta och starta dagens uppgifter.
Hoppas att ni får en helt underbar lördag!
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †