Jadu..

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag och när jag väl uppdaterar gör jag bara konstiga inlägg som ingen fattar. Det är därför man inte borde tillåta mig vara i närheten av en dator på natten, min hjärna fungerar inte riktigt korrekt då. Men nu tänkte jag försöka mig på ett normalt inlägg medan jag fortfarande är pigg inte börjat spåra.
Har hängt hos mina kära vän André sedan natten mellan måndag och tisdag fram tills idag. Har mest sett film och serier, softa och haft det allmänt trevligt.
Imorgon så har jag tre huvudmål:
1. Ta mig upp ur sängen.
2. Få upp min lillebror ur sängen.
3. Få iväg honom på sin praktik trots att han inte vill.
Vi får väl se hur det går, dags att avsluta dagen med lite NCIS.
Mors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †