Färre fjärilar, men än finns det några kvar.

Nu börjat ett visst lugnt komma, jag har alla papper jag behöver. (Så tack alla som hjälpte mig hålla tummarna för att jag skulle hitta dem) Jag har fått mailen jag väntat på och skrivit ut resepapperna. Ska kolla upp imorgon ifall jag kan få viss sponsring av resan, om inte så har jag ändå koll på läget, då det gäller resan.
Nu ät det tvätten, packningen, leget och ett visst meddelande jag väntar på. Det jag är mest nervös över nu är att Vickan ska glömma ta med mitt leg imorgon och att Åsa glömmer svara på mitt meddelande. Eller, ja, om Vickan skulle råka glömma mitt leg så går det nog att lösa på något vis, åker ju inte förrän på torsdag morgon. Så jag är nog mest nervös över att jag inte ska få några bra tips från Åsa som lugnar ner min nervositet.
Men det är bara att ta det som det kommer, vara mig själv och göra det bästa av det. Jag hoppas att de är väldigt pratiga och har många frågor att ställa mig så slipper jag tänka så mycket, utan bara svara på frågor. Jag håller tummarna och ber att de inte ska ställa alltför personliga frågor och att mitt förflutna inte ställer till problem för mig...
Men allt ordnar sig tillslut, nu ska jag sluta att tänka på allt som kan gå snett och börja tänka på bra saker istället.
Ingenting är omöjligt med Gud vid min sida! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †