El Perro!

Då har man varit på två lagom långa skogspromenader med hunden. Den ena blötare än den andra. Men det var trevligt och uppfriskande. Planen är att ta så många och långa promenader som möjligt per dag, dels så behöver jag motion och sedan så kan hunden behöva trötta ut sig lite mer. Dessutom så har jag passat på att spana in lite olika områden som jag tänkte skulle passa för fotografering. Jag har tänkt flörta hit min kära vän Alex till våren/sommaren och dra med henne plus hennes kamera ut i skogen för lite fotografering. Känner att jag skulle vilja springa ut i skogen redan nu och fota, men det går ju lite dåligt. För det första så är Alex inte här och för det andra så börjar det att vara alldeles för blött och kallt. Ett till plus med att vänta till våren/sommaren är att jag lär vara fit for fight!
Vi ser väl hur det går, ska ju passa både för mig och henne. Sedan så har jag ju en hel drös med människor som jag vill ska komma ner och hälsa på, funkar ju inte riktigt att alla kommer samtidigt.
Kära bff Vickan, Evveluna och Julia m.f måste också komma ner och hälsa på. Fast Evveluna har ju fått privilegiet att få speciella, personliga och handskrivna brev, det har inte resten vänkretsen. Men det kan ju även bero på att jag delar olika intressen med olika vänner, man har lite olika relationer till olika människor helt enkelt.
Varför började jag mumla på om det här..? Det är en riktigt bra fråga som jag inte har något svar på. En gissning är dock att mina fingrar ville skriva av sig lite så det blev som en konstig soppa. Det kan behövas det med ibland.
Aja, nu ska jag sluta innan jag spårar ur ännu mer.

Btw är det någon i närheten som har lust att ta en promenad någon dag så är det bara att höra av sig.

Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †