Lyxigt Mottagande

Lyxigt att komma hem till frunch efter önskemål!
Det blev havregrynsgröt, äggröra, mjölk och kaffe. Nom, nom, det här skulle jag verkligen kunna vänja mig vid!
Idag kommer det att bli en tur till Fristad för att hämta Aliah och umgås lite med Hänks familj. Ser faktiskt fram emot det riktigt mycket.
Ikväll har jag beordrat familjen/hushållet att vi ska umgås, ha det trevligt och mysigt helt enkelt. Exakt vad det blir att göra vet jag inte, förutom en lång promenad i skogen med efter vi kommit tillbaka från Fristad. Men det blir snarare mer på eftermiddagen än kvällen.
Och imorrn blir det att följa sis till stallet och har man tur så kanske man kan få rida lite också. Men det ser vi imorrn.
Ha en bra söndag, gott (och äckligt) folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †