Fullt upp!

Nu är det grymt länge sedan jag skrev sist.
Har glömt av bloggen lite, har varit så fokuserad på jobbet. Hade mitt första egna arbetspass igår till idag. Känner mig otroligt trött just nu. Sov inte så bra natten till igår och sedan så jobbade jag natt och då sova jag kanske en timme, max två. Kom hem vid elva idag och kände att det inte var lönt att gå och lägga sig eftersom jag inte skulle kunna sova ikväll då. Så jag tog hand om disken, tvättade och tog ett långt och välbehövligt bad.
Det kändes f.ö som att det gick ganska bra på jobbet, tror jag börjar ha lite koll på saker och ting nu.
Vi ser väl hur det går på lördag, då kommer jag att jobba ett helt dygn. Har kommit fram till att nattpassen passar mig bäst eftersom jag är en nattmänniska och jag får sluta på morgonen. Otroligt skönt faktiskt!
Ska bli spännande att se hur det går nästa vecka. Då kommer det vara viktigt att ha god tid på sig eftersom vi har en viktig tid att passa på morgonen. Kan hända att det blir att kliva upp lite tidigare än vanligt eftersom jag inte är så snabb än. Men jag gissar att det kommer med tiden, då man har börjat bli van rutinerna.
Ska försöka uppdatera lite oftare, men ni märker väl när det trillar in nå nytt inlägg.
Nu ska jag ta och sova, imorrn blir det fredagsmys med sis. Yey!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †