Sahara I Norrland

God Morgon Världen!
Det är nu bestämt att jag kommer att bli hemma i Norrland under sommaren, har nämligen fått jobb här. Sen så känns det roligare att befinna sig på hemmaplan nu då jag fyller 20 år. Jag håller tummarna för att någon känner sig lite manad till att typ röva bort mig och hitta på massor av galenskaper. Har alltid velat bli det. Sen så vet jag att min kära bror Niklas och hans fru Ragnhild är experter på att hitta på sådana grejer, så dom kan ju få råka se detta och få ett infall. Men, men, vi ser väl.
Jag hoppas däremot att jag får något jobb i Borås till hösten, vill väldigt gärna dit. Det är bara att hålla ögonen öppna och hoppas att det kommer något passande jobb, sedan om du skulle råka se ett jobb i Borås som skulle kunna passa mig, hör gärna av dig till mig :)
Nu har hettan slagit ner i norrland också, trodde aldrig att det skulle blir någon värme här men igår så "POW" så slog den ner och det känns som att det är ännu varmare idag. Hade 19 C i solen före kl 7 i morse.
Det är skönt att man äntligen kan börja springa runt i shorts, kort ärmat och ballerina skor. Men jag vill inte ha så mycket varmare än så, blir så jobbigt varje gång man ska gå någonstans. Det blir som en bastu i kläderna och man börjar svettas som en gris.
"Oh no, she didn't.."
Jepp, tjejer kan svettas de också. Varför låtsas som att vi är några perfekta små änglar när vi absolut inte är det.
Be yourself.
Tagga livet! Ska hänga med mackan idag, undra vad vi ska hitta på förnågot, sola och kanske ta sig en glass? Vem vet.
Imorgon ska jag äntligen få hänga med min kära vän Erika, det var länge sedan sist. Ska försöka övertala henne att komma ut till Hebbers för det är så mysigt här ute och jag vill inte missa middagen som kommer bli grillat. Nom, nom!
Nä nu ska jag ta tillvara på denna underbara dag, jag önskar er en awesome Fredag!
Mors Folks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †