Inne bra men ute Bäst

Är det bara jag eller blir det lättare att göra jobbiga saker när man befinner sig utomhus och med hjälp av lite musik?
Har nämligen hunnit klart massor av uppgifter som tagit mig flera veckor att ens påbörja.
Tänk om man kunde göra allting klart så fort man fick det, tänk vad mycket tid man skulle få över och man skulle dessutom slippa tänka på dem eftersom de skulle redan vara gjorda.
Jag borde göra sånt här oftare, men jag gör inte det...
Varför skjuter man upp uppgifter som man skulle kunna göra bort på en gång, vad tjänar man på det?
Om det inte finns en enda vettig anledning till att skjuta upp på någonting, varför gör man det ändå?
Vi är allt underliga..
Såhär ser det ut där jag sitter just nu, ganska härligt måste jag säga.
|
Var sitter helst du och jobbar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †