Livet ler

God Morgon Gott Folk!
Känner mig fortfarande seg och efter i huvudet, men det är trots allt pollen säsong och jag har en tendens att bli lite dum i huvudet då.
Har precis ätit frukost tillsammans med mormor och ska snart bege mig in mot centrum, ska öva på en liten låt tillsammans med Gustav. Idag avgör hur det blir på vårkonserten, går det bra så blir det solo, går det dåligt så får jag stå i kören och skämmas.
Jag hoppas verkligen jag sätter det här perfekt nu och att min röst är på toppen, och jag hoppas även att Gustav vågar säga till om jag låter som skit. Nä nu taggar vi till och tror på det bästa!
Det är ju trots allt inte så dåligt väder ute, lite blåsigt men annars bra. Inget väder skulle kunna få mig på dåligt humör idag.
Nu måste jag ta och röra på mig, ha en underbar dag vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †