Here we go again

Jag trodde att det var över, men icket! Nu är det dags igen.. Det ska spikas ihop pallkragar, sättas ut markmatta och massvis med jord ska fram. Sedan ska vi så massor av grejer, sallad, dill, rotfrukter mm.
Men jag ska inte klaga, jag får ju göra det i shorts och linne.
I eftermiddag bär det av mot staden Skellefteå, där ska jag träffa min fina vän Erika och vad vi ska hitta på, det vet man aldrig. Känner man mig och Erika så vet man att det går inte ens att gissa sig till vad vi skulle kunna tänkas göra. ;)
Nä, nu måste jag ta och äta klart min mat, bestående av kornmöjlsgröt, vilket jag absolut INTE rekommenderar, det är vidrigt och så länge som jag kommer ihåg smaken så kommer jag inte att äta det igen! (Men nu har jag ju provat iaf, igen..) Hemmagjord lingonsylt och macka, de kan jag däremot verkligen rekommendera. Finns inget som är så gott som bröd, sylt, saft osv som man gjort själv.
Mors pepz, have an awesome day!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †