Arbetsmyror

Det har regnat i stugan hela dagen, men det har inte stoppat jag och Vickan från att jobba. Jag plockade undan alla grejer och dammade alla mattor, Vickan fick den stora äran att dammsuga stugan med alla spindelnät och spindlar. Sedan krattade vi alla barr och löv på gården och körde iväg det, blev dock bara hälften av högarna eftersom vi var genomblöta och trötta.
Åkte in till Ica Rosen och köpte in lite inför morgondagens resa, gick på en liten promenad då vi kom tillbaka och sedan dog jag i sängen en timma och vaknade lagom till middagen.
Vi befinner oss nu hos morsans kompis Sören och ser hockey. Passar även på att låna hans toa, dusch och internet. Jag kommit fram till att jag blivit grymt beroende av att ha internet, men jag tror det beror på bloggen, känner att jag vill uppdatera minst en gång om dagen för att hålla den "flytande".
Men, men, orkar inte analysera det nu, det går väl som det går.
Imorgon smäller det, se upp Sthlm för här kommer vi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †