Fota

Jag Älskar att fota!
Jag Älskar att bara dra ut i naturen, på stan, eller varsomhelst egentligen och fota konstiga, roliga och vackra saker i olika vinklar och ljus.
Men problemet är att jag har ingen egen kamera, så jag måste alltid låna någon annans. Vilket gör att jag kan inte fara ut och fota när jag vill, utan måste vänta på att någon kan låna ut mig deras kamera och då kan det vara försent att fota det jag ville..
Vill så gärna ha en systemkamera, men har inte riktigt pengarna att skaffa mig en så jag frågar alltid min familj varje år ifall dom skulle kunna gå ihop och köpa mig en kamera i födelsedagspresent eller julklapp. Har t.o.m sagt att jag behöver inga fler presenter på flera år, bara jag får en kamera. Men ikket att jag får någon ändå..
Men jag håller tummarna på att i år kanske är året jag får mig en kamera, jag fyller ju ändå 20År..
Det borde väl vara tillräckligt speciellt för en kamera?
Ja.. vi ser väl hur det går ^^)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †