"Utan snus i trettio dagar, försmäktar vi på denna ö!"

Har nu varit utan internet enda sedan vi flyttade, vilket är två veckor sedan. Det finns fortfarande inget internet i lägenheten, fattar inte vad det har blivit för tjavs med bornet. Hoppas att vi får internet nästa vecka iaf, jag är väldigt beroende av internet då det gäller att ha koll på all information kring mitt jobb. Viktig information/förändringar kommer via mail = internet, arbetsschemat ligger på aiai:s hemmsida = internet och restider för buss till och från jobbet sker även det via internet.
Så jag känner mig väldigt ouppdaterad och utanför, det känns som om jag verkligen inte har koll på någonting! Det vore så dumt också om man missar någon viktig information bara för att man inte har något internet.
Men mina arbetskollegor har koll på att jag är internetlös och de har mitt nummer, så det ska väl förhoppningsvis inte vara några problem.

Jag hoppas att mina hemliga planer kommer att gå i lås, eller snarare den lilla ändringen jag tänkte göra på mina planer. Men det enda jag kan göra är att hålla tummarna och hoppas på det bästa, beslutet ligger inte i mina händer.
(Om ni undrar hur jag kan göra ett blogginlägg utan internet så är det för att jag befinner mig hos Hänks päron och har lånat deras.)
Jag längtar tillbaka till min barndom, den mysiga känslan man hade på vintern och under julen. Monsterbergen av snö man kunde leka i och göra massor av tunnlar och grottor. Det var goda tider det!
Trevlig helg gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †