Update

Hade en otroligt trevlig och mysig men för kort frukost i morse med min broder. Det hoppas jag vi kan göra om inom kort fast utan tidspressen förstås. 


Hela dagen har bestått av massor av jobb i olika former och jag är rätt uttömd på energi. Men med ett litet syreintag och kanske även ett energi intag är jag nog snart på benen igen.



Jag vill förresten passa på att tacka alla underbara själar som hörde av sig till mig angående det jag skrev för några dagar sedan här på bloggen. Det är trevligt att veta att ni bryr er och jag vill än en gång säga att jag är okej även fast det kanske inte lät så. Livet består ju av upp- och nedgångar och ibland har man ju en nedåt period när inte allt är super lätt eller kul men det ingår i livscykeln. Den dagen ni behöver oroa er på riktigt lovar jag att säga något personligen och inte bara skriva ut något på bloggen. 
Puss och Kram på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †