Frustration!

Vad har hänt med världen? Sedan när slutade man kunna ställa upp för varandra? Det är några få personer som förväntas ställa upp för allt och alla medan de andra bara bryr sig om sig själva och gör det som passar dem bäst. Det är inte meningen att man ska behöva lägga hela sitt liv och alla sina planer på hyllan bara för att vissa människor inte kan ta tummen ur arslet och dra sitt j_vla strå till stacken! Jag är less på att behöva ställa in mina planer jämt och ständigt för att jag är den enda som kan eller den enda som är villig att ställa upp eftersom alla andra vägrar. Det skulle vara intressant att se vad som skulle hända om jag också sket i att hjälpa till. Som en av mina goda vänner sa i dag det skulle bli "tredjevärldskriget-kaos" och jag håller med och det är nästan så att jag skulle vilja vägra bara för att stå på sidan om och skratta åt kaoset om jag bara visste att den andra personen som brukar ställa upp också inte behövde ta hand om kaoset. Så jag väntar väl kanske med att släppa lös h-vetet tills det är fritt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †