Efterlängtad förändring på G!

Det är nu en vecka sedan jag kom tilbaka från Skottland och det har inte blivit en enda uppdatering här på bloggen. Men det kommer väl så småningom. Det är många bilder som ska gås igenom och några filmklipp också så ni får vara tålmodiga. Jag kan iallafall upplysa er om en större förändring i mitt liv som är på väg ske sedan hur lång tid det kommer att ta kan jag inte svara på. Jag kommer att leta mig Norrut och hem igen. Jag har sökt en utbildning i Luleå och jag har även sökt 6st jobb i bla Skellefteå, Piteå och Luleå idag. Det finns tyvärr inte så mycket man kan söka när man saknar utbildning eller tillräckligt lång erfarenhet och inte är ute efter ett sommarvik. Men tids nog så kommer det väl att nappa någonstans. Jag är helt slut efter att ha jobbat i natt och spenderat hela dagen framför datorn för att hitta jobb jag kan söka. Imorgon så är det jobb igen men på torsdag får jag en ledig dag vilket jag kommer fira med att kliva upp onödigt tidigt och hänga med syrran ut i stallet och balsamera min själ en aning. Det börjar behövas nu om jag ska klara av den prövande tiden jag har framför mig som jag tyvärr inte kan berätta något om. Men det mesta brukar ju lösa sig, så det blir nog bra det här!
Förresten skulle någon av er se eller höra om något jobb norrut som jag kan söka får ni gärna höra av er, jag vore evigt tacksam!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †