Evveluna & Julia II

The second day I took them into town to show them around, check out some stores, shop and eat lunch. We didn't have the time to do much more since I had to work that afternoon and until the next day.
 
Lunch: Raw Food Café
 
Evve and Julia bought a semla each since it was Shrove Tuesday and I bought some tulips instead.
 
Swe: 
Den andra dagen tog jag dem in till stan för att visa runt dem, kolla in några butiker, shoppa och äta lunch, vilket vi gjorde på Raw Food Café. Vi hade inte tid att göra mycket mer eftersom jag var tvungen att arbeta på eftermiddagen och fram till nästa dag.
På vägen hem så köpte Julia och Evve varsin semla eftersom der var fettisdag och jag köpte mig lite tulpaner istället.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †