D-day

Today is the day I'm going to Ikea and this is how exited I am to get out of bed.

It's so comfy and warm and I'm having wonderful dreams and did I mention comfy?
But then again it's a whole day with my sis and that's something I do look forward to. So out of bed it is. Bye, bye marvelous bed and lovely dreams I hope I see you tonight.

Översättning:
För er som inte kan engelska så bra kommer här en liten snabb översättning.
Jag ska på Ikea idag och är inte så taggad. Ligger hellre kvar i min sköna säng och fortsätter med de underbara drömmarna jag haft i natt. Men jag ser faktiskt fram emot en heldag med syrran. Så det är bara kliva upp och bege sig och hoppas på att jag sängen är lika skön och drömmarna är lika ljuvliga kommande natt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †