Sommar 2013, del 2

När jag kommit hem till Norrland var det dags för nästa kalas. Min kära brorsson Malte fyllde nämligen fyra år. Födelsedagskalas är alltid roliga men de bästa kalasen är ju när barn fyller år. Då får man leka hur mycket som helst och det är bara fantasin som kan sätta stopp för äventyren och det lider verkligen ingen brist på fantasi i min familj. Så kul hade vi verkligen! 
Sedan så samlas ju hela familjen på dessa kalas, det är ju också en bonus.
Malte ÄLSKAR katter!
Födelsedagsbarnet
Man kan aldrig få för mycket fika.
Det är klart man har ett grymt kalas när man har ett alldeles eget piratskepp i källaren.
(På bilden från vänster, Jag, Simon och Malte)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †