Kaos

Har haft ett smärre kaos här i lägenheten som bosatte sig under föregående vecka. Har varken haft tid eller ork att ta tag i det. Det vill säga när jag väl varit hemma så har energin inte funnits. Men idag fick jag nog, det är så jobbigt att bo där det är stökigt. Hade väl egentligen inte någon mer energi idag men det måste ju göras någon gång. Känns grymt skönt nu när det är gjort. När jag ändå var i farten så blev det en grundlig städning av hela stället, har nog gnuggat rent på varenda liten millimeter. Så nu luktar det ljvuligt!
Har även tagit tag i det här med att räkna ut hur mycket pengar jag spenderar på mat mm per månad. Segt och jobbigt var det och det var väl inget resultat som man hoppar av glädje av.. Inga extrema summor, bara högre än vad jag vill ligga på, men jag är ju en snål jävel också. Eller vill åtminstone vara det när det kommer till sånt där. När det gäller pengar som jag ska lägga ut på mig själv så får det inte kosta så mycket. Jag föredrar att spara till något vettigare.
Nä nu ska jag sluta snacka gojja och hitta på något!
Här kommer ett gäng före och efter bilder för den som vill se.
 
Före:
 
Efter:
 
Ni fick ingen före bild på badrummet/toan eftersom jag inte tänkte på att ta en, men ni kan få lite fina efter bilder på min fina nya tvålpump, tvålkopp och tandborstmugg. Har köpt dem på "nille" i knalleland.
 
Vad tycks om min lösning för upphängnad av örhängen?
Jag är rätt nöjd faktiskt!

Förresten så är det jag som gjort de röda örhängerna som är längst till vänster och det blåa i mitten. Så gillar ni dem och vill ha något liknande så vet ni var ni ska beställa! ;)

Mors!
 
Kommentarer
Postat av: Åsa

Men Sofia! :D Du kan inte lägga pengarna på något vettigare än just dig själv :D :D :D
En frukostfika någon dag? :)

Svar: Ska försöka tänka på det. :p
Absolut! Passar det någon dag till veckan? :)
sophiedarling.blogg.se

2013-10-02 @ 09:17:12
URL: http://asanetterbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †