Hard work, work!

Igår var min förtsa helt lediga dag på en vecka. Tiden gick så fort så det känns inte att jag var ledig igår. Kommer jobba dygn nu sedan får jag vara ledig till på tisdag. Det känns skönt, hinna vila upp sig lite och få saker gjorda. 
Passade på att göra lite pizza igår eftersom jag hade en jäst som jag var tvungen att göra något på. Blev grymt gott, tyvärr, eftersom jag år alldeles för mycket. Men jag får väl se till att motionera mycket nu då.
Har hängt med syrran idag. Hämtat några stolar som jag köpt, gått runt i knalleland, tatt en fika och kollat utt nya brillor åt sis.
Kommer väl lägga upp nå bilder på stolarna senare, har tänkt att jag ska måla dem helvita först och det lär ju dröja x-antal veckor (månader?)
Men ni kan ju alltid få kika på mina fina filtar kan köpt, hur mysiga som helst!
Den första köpte jag för några veckor sedan på nille och de andra två idag på Eko hallen.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †