Tidsbrist

Jag och Vickan har haft det så trevligt och fullt upp de senaste dagarna att jag inte hunnit göra något inlägg. Så jag passar på nu innan det är dags att sova. Det har shoppats för fullt, ätit god mat och alldeles för mycket dessutom. Surrat om allt möjligt mellan himmel och jord och sovit länge på morgnarna. 
Imorgon förmiddag är det tvättning och städning som gäller, har tid i tvättstugan fr.o.m. kl 7 så det blir en tidig morgon. På eftermiddagen så kommer vi hänga på brygghuset för att hjälpa Åsa fixa till plejset inför halloween eventet som är på kvällen. Vi kommer klä ut oss och skrämma skiten ur så många som möjligt och förhoppningsvis prestera bra på skräckfilmsquizet också. Det kommer bli en lång och fullspäckad dag. Jag hoppas att det är många som ansträngt sig och klätt ut sig. Blir mycket roligare då.
Dags att sova kanske om man ska orka med morgondagen.

Jag har förövrigt bara fyra julklappar kvar att fixa. Skönt!
God Natt Gott Folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †