Nu är han äntligen här!

Johannes anlände idag vid 16.35 med buss. Vi har hunnit handla, käka god mat och självklart surrat massor. Jag kan ju säga att det var rätt intressant att vara två stycken i mitt kök samtidigt och laga mat. Var aningen tight men vi rymdes iallafall. Dock var det Johannes som gjorde mest, han är ju en Gud på att laga mat! Jag hackade grönsaker och rev ost, annars var det bara hålla sig ur vägen och titta på medans mästaren arbetade. Det blev så gott att ingen av oss ville sluta äta. Jag konstaterade att det är hälsofarligt att ha honom på besök eller att hälsa på honom för man äter betydligt mer än vad man borde. Fast jag antar att det är okej eftersom vi inte ses så ofta.
 
 
 
 
 
Tycker det är rätt coolt att man kan se röken från maten på bilden.
 
Nu sitter han i ett möte på skype och jag passar på att göra ett blogginlägg. Om det inte blir för sent så kommer vi gå ett varv runt sjön också. Jag ska även ha "The Grand Tour" av min lägenhet så han slipper att gå vilse senare. Funderar på om jag borde göra en karta över min lägenhet som man kan lägga in på mobilen så man ser var man är och vart man ska. Toughts?
Om man skulle ta och diska lite och göra sig en kopp te kanske.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †