Lycklig

Jag trodde att idag skulle vara sista dagen med Johannes innan han skulle åka tillbaka till Linköping så jag bestämde mig för att skämma bort honom lite, tacka för besöket och visa hur mycket jag uppskattar att han kommit hit för att umgås med mig och dessutom skämt bort mig massor! Det händer alldeles för sällan, att jag blir bortskämd alltså.
Jag dukade iallafall upp en stor och lyxig frukost med dagsfärska bröd.



Sedan så tänkte jag att han skulle få lyxigt färskmalet kaffe eftersom han älskar kaffe & 'he's worth it'!


Vilket jag självklart köpte på:


Sedan fick jag veta att han stannar en dag till så han åker inte förrän imorrn eftermiddag. 
Lyckan är gjord!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †