Lördag

Har haft en trevlig kväll med Fredrik, Tezzi och Niklas hemma hos Fredrik. 
Men det var definitivt inte min dag eller så var jag bara alldeles för trött. Lyckades först välta ut ett nästan fullt glas med pepsi på golvet, glaset höll som tur var så jag behövde "bara" torka massor av dricka. Sedan lyckades jag putta ner en "skiva" som var över armstödet på soffan (som avställningsyta). Det lät rätt så mycket kan jag säga, båda grejerna. Jag ville bara sjunka genom soffan och försvinna!
Nu tänkte jag sjunka ner i sängen och försvinna istället.
Detta var f.ö kvällens outfit.
Det är en klocka jag har i fickan ifall det är någon som funderar över den silvriga kjedjan som hänger
 
Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbart med klantar ju :D

2013-10-06 @ 08:10:09
URL: http://asanetterbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †