Drömmer

Idag har jag fortsatt att fixa inför vickans ankomst och halloween. Kände mig mycket piggare idag jämfört med igår, men shit vad energin försvinner fort! I morse kändes det som jag hade all energi i hela världen och nu känner jag mig som en urmjölkad gammal kossa (No offence all old cows). Jag har ändå inte gjort så mycket märkvärdigt idag, typ handlat mat och tagit lite frisk luft (måste alltså vara hälsoskadligt med friskt luft).
Det blir en lugn kväll i soffläge, om jag ändå hade en soffa, *drömmer mig bort* but I don't! *Snapping out of it*
Så jag antar att jag kommer sitta här på min trästol istället, but hey it's better than the floor.
Jag börjar ha 'Game of Thrones' cravings, det var alldeles för länge sedan jag såg det!
Btw varför, VARFÖR ska man ha ett nedrans samvete som hänger över en hela tiden!? Jag får dåligt samvete trots att jag inte gjort något fel eller kan göra något åt en viss situation. Jag kan inte hjälpa det. Någon som har en instruktionsbok eller manual till samvetet? Jag behöver justera inställningarna.
För att hoppa lite till i tankebanorna:
Längtar till den Norrländska vintern och julen..
och mina små änglar förstås..
alla mina små änglar.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †