Den Bästa

I lördags så anlände min bästa vän hit till Borås. Jätte kul att hon äntligen är här. Det spelar ingen roll vad vi gör eller var vi är vi har alltid kul ihop. Det är sådan skön känsla att bara kunna vara. Ingen press eller krav och ingen fasad. Bara vara den jag är 'at the core'. För hon vet precis vem jag är = var jag kommer ifrån, hur jag är och vad jag bär på för demoner. 
For once in my life I start to believe "best friends forever" really do exist. 

(Ja hon ser alltid ut såhär, det är inget fel med att födas lite annorlunda ;) )
BFF <3

Vi har hunnit skrämma ihjäl halva Borås, haft en romansk middag/kväll och härnäst på schemat är det lunchdejt med Åsa och shopping.
Trevlig måndag på er gott folk!
Mors!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Himla trevligt att träffa er i dag :D

Svar: Ditto! :)
sophiedarling.blogg.se

2013-10-28 @ 19:14:38
URL: http://www.asanetterbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †