Torsdag med en hint av uppläxning

Känner mig seg som en kola. Var tvungen kliva upp tidigt, eller tidigare än vad jag ville eftersom jag har tvättid idag  mellan 7-12. Är i full gång med tvättanadet och sitter just nu och väntar på en maskin som är klar på någon minut. 
Funderar på att belöna mig själv med en hotellfrukost á la Sofia. Men vi får se vad jag orkar. Kanske hjälper med en inspirationsbild från frukosten jag åt förra helgen på hotellet.


Idag står det inte mycket på schemat, ska bara ta det lugnt fortsätta fixa med allt som ska in på den externa hårddisken och kanske fortsätta med boken och sedan var det ju städningen också.. Vi får väl se när det blir. Tar det kanske imorgon istället. 
Måste motionera idag också, jag har varit skitdålig på det den senaste tiden. Måste ha gått ner minst 2/3 av det som ska bort innan jul. Då har jag nämligen avstämning med min far. Ser det inte bra ut på vågen då så kan jag 'kiss Scotland goodbye' vilket vore otroligt tråkigt. Har drömt om att få åka dit större delen av mitt liv.
Men det finns ju ingen annan än mig själv jag kan skylla på ifall jag inte får åka. Det är jag som avgör hur det går genom hur mycket jag anstränger mig för att lyckas. Vilket inte har varit mycket på senaste, så skärpning, SKÄRPNING, nu jädrar måste det OCH ska det ske en förändring! PUNKT SLUT!

Nu blir man väl ändå lite sugen på att fara ut och springa?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †