Redan Lördag, Snart Söndag

Är äntligen klar med allt som skulle över till den nya externa. Skönt, sjukt skönt!
Har samma sköna känsla som när man är klar med en storstädning fast istället för en bostad så har jag städat datorn. Det är nästan en bättre känsla att ha städat datorn. 
Har inte hunnit läsa nå mer i boken heller, har ungefär halva kvar.
Jag hat f.ö gått med i en utmaning med syrran och har dessutom utmanat resten av familjen. Det är en utmaning i plankan. Man ska stå en stund varje dag i 30 dagar och tiden man ska stå ökas lite mer dag för dag och sista dagen ska man stå så länge man kan. Jag har redan stått min tid idag och jag hoppas att det kommer ge resultat.
Har fortfarande inte kommit igång med joggandet igen. Har inte ens gått några promenader på senaste, dåligt, riktigt dåligt! Ska gå någon vända runt sjön ikväll och hoppas att jag får mindre dåligt samvete. 
Man mår alltid bättre av att motionera så varför är det så svårt att hålla uppe tränandet?
Det brukar hjälpa att ha någon att träna med, vilket jag inte har. Mitt jobb kommer lite i vägen eftersom jag jobbar på tider som alla andra är lediga på och jag är ledig när alla andra jobbar. Så jag måste helt enkelt lära mig att hålla igång träningen själv.
Skulle det dock vara någon i Borås som vill hänga på och träna så är det bara att höra av sig, spelar ingen roll om det bara är en promenad, joggning runda eller styrkepass. Alltid kul att träna med någon.

Sjön at night.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †