Mord i blicken och hämnd i sinnet!

Jag trodde att dagen skulle bli jätte lång eftersom jag skulle upp och tvätta vid sju, men dagen har sprungit förbi! Var klar med tvätten och städningen vid elva. Efter två begav vi oss in mot stan och brygghuset för att hjälpa Åsa med halloween pyntet. Gjorde även oss själva i ordning inför kvällen där borta. Det blev samma utstyrsel som sist, jag en zombie och Vickan typ döden. Vi var dock lite mer tidspressade denna gång, sminkningen tar iaf 2h i vanliga fall men hann göra klart det på 1h 40min. Inte illa pinkat måste jag säga!
Kvällen bestod av skräckfilmsquiz, karaoke och otroligt trevliga människor och jag och Vickan vann pris för bästa utklädnad, woho (det förtjänade vi verkligen)! 
På tal om folk så var det någon jävel som snodde den kraxande skatan/kråkan/korpen med lysande röda ögon som jag hade med mig och som stod på ett bord i foajén. Riktigt dålig stil! Tycker det är så tråkigt att det alltid finns folk som måste förstöra när man fixar och donar för deras skull. Jag tyckte verkligen om den fågeln. Hittar jag åt den skyldige ska de allt få se på det onda ögat (det vita zombie ögat)!
Såhär såg jag ut under kvällen med min kompanjon Sture (det lilla huvudet).
Nu är det dags att sova. 
Imorgon beger jag och Vickan oss till Gbg för en mysig weekend med shopping, krogen och hotellfrukost. <3
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †