Göteborg

Jag och Vickan befinner oss nu i Göteborg och blir här hela helgen. Hotellet som hon bokat är verkligen perfekt, jätte mysigt, billigt och nära till allt! Så ska ni bo på hotell i Göteborg boka Hotel Vanilla. 








Efter vi checkat in så gick vi till nordstan som bara var några hundra meter från hotellet. Shoppade in lite grejer för kvällen, käkade middag på paprika (älskar det stället) blev även en julklapp till införskaffad för min del så nu är det bara 3 kvar. Skönt!
Sedan blev det tillbaka till hotellet för att  fixa sig inför utgången.såhär såg vi ut.

Efter ett tips från receptionisten här på hotellet så gick vi till Excet. Riktigt bra ställe, 3 dansgolv, 8 barer, varierande musik och trevligt folk både de som jobbade där och gästerna. Så dit ska vi definitivt någon fler gång. Vi var kvar ända tills de stängde vilket var kl 4. Vi var tillbaka på hotellet vid 5 med en detour på donken (McDonalds). Låg sedan och surrade ett bra tag och somnade vid 6.
Det bästa med att bo på hotell är ju frukosten så efter 3h sömn klev vi upp för att hinna med frukosten.


Nom, nom!



Jag älskar för övrigt att man kan sitta i fönstren här på hotellrummet! Nu saknas bara boken, temuggen och stearinljuset.


Idag blir det nog lite med shopping, för Vickans del iallafall. Jag är färdigshoppad för denna gång. Kan även hända att det blir utgång ikväll men då blir det Lounges istället.
Men vi får se hur det blir och vad vi orkar. 
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †